niedziela, 27 listopada 2011

kulki serowe





jak zrobione? łatwo, jak zwykle...

Kupiłam serek wiejski, nie piątnica, taki kremowy, który wystarczyło ugnieść lekko widelcem- ok 250g 
Do tego dodałam włoskie mascarpone- chyba firmy epiu czy jakos tak. Razem ugniotłam (ok.2 miniuty) wspomnianym widelcem. 
Ubiłam 2 zółtka z 2 czubatymi łyżkami cukru pudru, oraz cukrem waniliowym, do tego ok 80g masla- zmiksowałam. 
Do masy jajecznej dodałam sery i, już łyżką wymieszałam deliktanie aby całość nie zrobiła się rzadka. Ponieważ było za mało słodkie dodałam jeszcze 2 czubate łyżki cukru pudru, wyrobiłam drewnianą pałką, jak za dawnych czasów.. smile 
Dodałam rodzynki oraz lekko zmiksowane orzechy włoskie i nerkowca. 
Włożyłam do lodówki na noc, następnego dnia nakałdałam łyżką-powinnam od lodów, ale wcięło.. 


Ozdobiłam własnoręcznie wykonanym sosem/musem z malin z cukrem, oraz całymi malinkami oraz listkami melisy smile Polałam tzw krówką z tubki. 
Wyszło pycha :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz